Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 17:29 - Божие чудо!
Автор: vasilpp Категория: Новини   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
2



Ер. 32:17 О Господи Иеова; ето, Ти си направил небето и земята с голямата Си сила и с простряната Си мишца; няма нищо мъчно за Тебе,

Наистина няма нищо мъчно за Него! За нас много неща на света са трудни но за Него НЕ! Когато си отчаян вдигни глава и започни да Му благодариш! Прослави Бог за това, че е велик и Неговата мислост трае до века. Когато жена ми беше изгорена ние решихме да не хленчим и да започнем да отдаваме слава на цяря на царете Исус Христос. Благодарихме Му, че я оставил жива. Лекарите казват, че болките са нетърпими при изгаряне, та дори аз който не съм профисионалист го знам. Веднъж се изгорих малко по ръката с вряла вода и цяла седмица имах болки. Истинско чудо е че жена ми минава през това и няма болки. Благодарим на Бог, че раните не са толкова дълбоки и че я е предпазил от нещо по - страшно което можеше да се случи. След оперативно лечение тя сега се чувства добре и очакваме пълно изцеление на изгорените места. За Бог няма невъзможни неща! Ще се молим. Бог обича толкова много моята жена, и аз отказвам да се притеснявам за нея, като знам, че е в Неговата ръка. Слава на Исус!

Пастор Васил Петровimage


Тагове:   чудо,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vasilpp
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57175
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930