Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 10:01 - Призови Ме в ден на напаст!
Автор: vasilpp Категория: Новини   
Прочетен: 2591 Коментари: 0 Гласове:
2



Пс. 50:14-15 "Принеси Богу жертва на хваление, И изпълни на Всевишния обреците си;
 И призови Ме в ден на напаст; И Аз ще те избавя; и ти ще Ме прославиш."

Какво правим във време на напаст? Когато нещата започват да изглеждат трудни и невъзможни! Когато те притиснат обстоятелствата на живота и дявола стегне клещите на своята омраза лично срещу теб. Живота ти е в опасност и няма на кого да се опреш! Църквата изглежда да е безсилна и всичкото знание което имаш се изпари в един миг! Приятелите се разбягат и близките дори са безсилни да ти помогнат! Какво да правиш в този труден час! Следвай бавно и сигурно писанията. Принеси жертва на хвала! Изглежда неуместно, но го направи! Изглежда трудно - не се бави. Запей със глас на хвала и недопускай никой да те спре! Огледай се да не би да си обещал пред Бога нещо което да си забравил да направиш и тогава! СЛЕДВА - Извикай към Бог в този ден, и Той ще те избави! Прослави го за великите дела които е извършил за теб защото Той не отслабва в сила никога!

Ис. 40:28 Не знаеш ли? не си ли чул, Че вечният Бог Иеова, Създателят на земните краища, Не ослабва и не се уморява? Неговият разум е неизследим.

Пастор Васил Петров



Тагове:   ден,   Напаст,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vasilpp
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57324
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930