Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2011 12:09 - Хората погиват от липса на знание
Автор: vasilpp Категория: Регионални   
Прочетен: 1051 Коментари: 0 Гласове:
2



Осия 4: 6. Людете Ми загинаха от нямане знание; Понеже ти отхвърли знанието, То и Аз отхвърлих тебе да Ми не свещенодействуваш; Понеже ти забрави закона на твоя Бог, То и Аз ще забравя твоите чада.

В България, хората се мислят за много просветени и че винаги са прави. Понеже така е казала "баба" или "телевизията." Разбира се че това е смешно. Много пък си мислят, че могат и имат право да толерират над тругите със своето мнение, като нагло налагат такова и то без покритие. Наричаме се християнска държава, а не следваме "патрона" си  Христос! Това е абсурд! Когато казваш, че си някакъв и се определяш като такъв, най-добре е да познаваш какво е казал този към който се определяш, и не само това но и да ходиш в пътя МУ! Религии и разни подобни винаги ще има, защото хората искат да управляват чрез тях а не да служат на хората. Разликата ако се замислите е голяма. Да обичаш с любовтта на Исус или да си правиш параван а зад него мили Боже, перат пари, карат се за земи и власт и тем подобни! Това не е вяра а манипулация! Това е промиване на мозъци, което в България се прави от векове. Погледнете хората по улиците и ми кажете виждате ли усмихнати и уверени лица? Виждате ли хора със мечти и живеещи? Виждате ли вярващи хора? НЕ! НЕ! НЕ! Хората погиват от липса на знание! Не познават библията въпреки, че са християни. А след като незнаеш какво казва тя как ще можеш да живееш според нея. Празнуват всички измислени от човеци празници и се връзват на всички глупости които някой им набива в главите! На това аз му викам промиване на мозъци! Искате изобилен живот! - Йоан 10; 10. Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: Аз дойдох за да имат живот, и да го имат изобилно. 

На българския народ му трябва познание на библията, вечния документ на Бог за начин на живот. На българският народ му трябва култура, която да го издигне на ново ниво на съвместен живот и взаимоотношение., както и начин на мислене! Почит в семейството и към останалите, а на първо място и към Бог! Това е изходния път от кризата! 

Васил Петров




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vasilpp
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57184
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930