Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2016 13:12 - Васильов ден не е за мен!
Автор: vasilpp Категория: Лични дневници   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нека да ви кажа защо не празнувам
именни дни и защо днес не приемам поздрави по случай така наречения от човеци Васильовден.

На 1 януари източните християни почитат паметта на Св. Василий Велики, който е един от най-великите философи и писатели на раннохристиянската църква. Празникът се нарича Васильовден или Сурваки.

Говоря лично за себе си: На първо място името Васил ми е дадено от родителите ми и е било твърде лесно, защото и двамата ми дядовци са се казвали така. За да няма сърдити и намусени ето, че се казвам Васил. Аз името и до ден днешен си го харесвам много, но това е всичко. Няма библейска християнска причина то да се празнува или да бъде издигнато дори и за един ден, защото преди повече от две хиляди години беше издигнато на кръста друго име, което е над всяко друго име и на всички християни е заповядано да се покланят и да прославят единствено и само Него.

„Затова и Бог го превъзвиши, и Му подари името, което е над всяко друго име; така, щото в Исусовото име да се поклони всяко коляно от небесните и земните и подземните същества, и всеки език да изповяда, че Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отца.” Филипяни 2:9-11

Името Исус ще бъде прославено в живота ми всеки нов ден до края на живота ми, така че място за компромиси няма. Коляното ми, мислите ми, живота ми ще се приклони единствено и само на това име и езика ми ще изповядва Исус като Господ.

Аз лично не се радвам, когато ме поздравяват с „Васильовден” и искрено съжалявам хора, които не познават реално Исус и все още ходят по човешки заблуди и предания.

Затова ви моля точно днес, аз, който се казвам Васил, всички вие в този първи ден от годината да прославите името на единородния Божий Син Исус Христос и да го издигнете като Господар на живота си. Само тогава ще ме направите истински щастлив.

Направете го под този пост и нека всички знаят, че Исус умря на кръста и възкръсна на третия ден от мъртвите като победи смъртта и ада, и се възнесе на небето като и днес седи от дясно на Отец, Който Му подари името, което е над всяко друго име.

Поздрави от мен и благословена 2016 г.

П-р Васил Петров 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vasilpp
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57356
Постинги: 27
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930